AKCE OČNÍ OPTIKA. 25.11. - 6.12. AKCE 1+1 při nákupu brýlových čoček zn. NIKON platíte pouze za jednu!!! A navíc sleva 20-30 % na vybrané brýlové obruby.

Jednotlivá oddělení

V roce 2007 se Klinika JL rozrostla o další odborné ambulance, které navazují službami na oční kliniku. Odborníci s nejvyšším vzděláním zde pracují v oborech neurologie, ORL, stomatologie, interny, endokrinologie, diabetologie, kardiologie, urologie, radiologie a kožního lékařství. Klinika JL provozuje od roku 2009 pracoviště magnetické rezonance.

Oftalmologie se zabývá onemocněními a chirurgií zrakových drah.

Dermatologie neboli kožní lékařství je obor medicíny zabývající se kůží a jejími deriváty

Sonografie je diagnostická technika založená na registraci ultrazvuku odraženého od tkání.

Stomatologie je dentální věda umístění, organizaci, funkci zubů a jejich podpůrných tkání.

Oční optika nabízí odborné služby, výdej PZT a prodej brýlí.

Počítačová tomografie ( CT) je metoda založená na počítačovém zpracování rentgenových obrazů.

Urologie je obor zabývající se diagnostikou a terapií chorob vylučovací soustavy a mužských pohlavních orgánů.

Otorhinolaryngologie je  lékařský obor, zabývající se diagnózou a léčbou chorob ušních, nosních a krčních.

Interní medicína se zabývá  diagnózou a nechirurgickou léčbou onemocnění vnitřních orgánů u dospělých.

Chirurgie páteře se zabývá problematikou onemocnění páteře s možností podrobné diagnostiky.

Po registraci a následném přihlášení v CGM LIFE eSERVICES je možné se objednat na MR vyšetření.

V případě nejasností ohledně online objednání nás prosím kontaktujte na mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Elektronicky lze rezervovat termín na tato vyšetření:

• MR mozku (po elektronickém objednání nám prosím zašlete kopii Vaší žádanky s rezervovaným termínem vyšetření)
  • MR páteře (Cp-krční nebo LSp-bederní) - prosím uveďte v poznámce o jaký úsek se jedná
  • MR ramenního kloubu (pozor odlišné termíny na levé a pravé rameno)
  • MR hlezenního kloubu (kotníku) - prosím uveďte v poznámce zda jde o pravé či levé hlezno, pozor nejde o termín na přednoží
  • MR kolenního kloubu - prosím uveďte v poznámce zda jde o pravé či levé koleno
  • MR kyčelního kloubu (nikoli MR pánve!)

Neprovádíme MR hrudní páteře. SIS klouby nelze zatím objednat elektronicky.

Pacient se dostaví 15 minut před vyšetřením. Bez řádně vyplněné a orazítkované žádanky, nebude pacient vyšetřen. K vyšetření je nutné doložit související obrazovou dokumentaci (CT, MR, RTG), ev. UZ-sonografickou zprávu. Odesílající lékař je zodpovědný za řádné vyplnění žádanky a poučení pacienta.

Neurologie je lékařský obor zabývající se studiem onemocnění a poruch nervové soustavy.

Kardiologie je samostatný lékařský obor, zabývající se diagnostikou a terapií onemocnění srdce a cév.

Kdo jsme

Klinika Jana Leštáka je nestátní zdravotnické zařízení se sídlem na Praze 5 provozující řadu ambulantních specializací. Klinika má smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami. Oborem, který má na klinice nejdelší historii, je bezesporu oční oddělení, které bylo založeno MUDr. Janem Leštákem již v roce 1995. Naše klinika v současnosti   vytváří nejvíce odborných publikací a jako jediná klinika v ČR, je oprávněna používat označení FBMI ČVUT.

Partneři

Kde nás najdete